Skip to content

Գերեզման համալսարանի մեջտեղում

April 10, 2010

Ամեն տարի մի օր (կոնկրետ օր չի) մեր համալսարանի հանրապետական ուսանողների մի խումբ կամպուսի կենտրոնում մի գերեզմանոց ա սարքում: Ահավոր չեմ սիրում, որ տենց են անում, մանավանդ որ լրիվ հիմարություն եմ համարում իրանց արածները: Նկարների տակ պատմում եմ էս ինչ ա նշանակում ու կրիտիկա եմ անում (մասնագիտությանս միշտ հավատարիմ):

Էս ինոսենտները, անմեղները աբորտի պատճառով աշխարհ չեկած երեխաներն են: Հանրապետականների ուզածը աբորտը արգելելն ա, մինչդեռ դեմոկրատները դրան դեմ են, ու հլը որ քննարկման մեջ, ինչքան ստեղ եմ հլը էդ հարցը քնարկում են:

Ստեղի հանրապետակկանները դեբլիլից էլ դեբիլ մարդիկ են, մեր հանրապետականներ նման չեն, հահա )) Դե ասենք Բուշին կհիշեք, պատկերացրեք իրա պես, հլը ավելի անխելք մարդիկ են հանրապետականները: Նախ ասեմ, ահավոր տրադիցիոնալ, ավանդական, կոներվատիվ մարդիկ են, ասենք Ինդիանան ա Ամերիկա իրանց պատկերացմամբ և ոչ Կալիֆորնիան (ինչ լավ ա ես փաստորեն Ամերիկայում եմ): Էն կարգի մարդիկ են, որ եկեղեցին իրանց երկրորդ տունն ա (էն որ համ բասկետբոլ են խաղում մեջը համ աստծո համար ռոք երգում): Ու էդ մարդիկ անհույս կույս են մեծանում մինչև բախտները բերի ամուսնանան (ի դեպ, թե կանայք, թե տղամարդիկ): Դրա համար էլ չեն ուզում աբորտ, որովհետև իրանց հասկանալով աբորտը մենակ ընտանիքի ներսում կատարվող բան ա: Էս դեմոկրատներն էլ, դե դեմոկրատ են վերջ ի վերջո, բայց մեկա դեբիլ: Մեկը էդ որոշումների ընթացքում չկանգնեց չասեց. լավ աբորտին դեմ եք, դե եկեք սկզբից վերացնենք հարբեցող կանանց ու տղամարդկանց, նարկոմաններին, գժերին, մարմնավաճառներին, բռնաբարող մանյակներին, դպրոցական էկսպերիմենտ անողներին, և այլն և այլն: Ստեղ մենակ իրանց արևին մարդկանց են օգնում դոռմերում ու փողոցներում ձրի պահպանակներ բաժանելով, ու ասենք իմ աչքով եմ տեսել թե էդ ինչ գրոհա, ցելաֆաններով լցնում տանում են մի տարվա համար, լոլ: Ու ասենք ոչ մեկի մտքով չի անցնում թե էդ ինչ հոգեկան վիճակ կարա ըլնի, թե մոր, թե հոր համար, որ առողջ մտածելակերպով են տառապում: Կամ լավ մենակ վատ մարդկանցից չխոսանք, մարդ կա իրանց ասած ամուսնացել տեղավորվել իրա երեխեն պլանավորել պրծել ա, մեկ էլ իմանում ա, որ երեխեն ուռոդ ա ծնվելու կամ մի հիվանդությամբ, ասենք շաքարով, ինչ անի, թողնի երեխեն ծնվի ու տանջվի սաղ կյա՞նք, էս դեպքերում ոչ մեկին չես մեղադրի: Բայց դե հիմա էս ա, մեկ էլ տեսար որոշումը ընդունեցին…

Մի երկու հետաքրքիր դեբիլ ֆակտ.

Ամերիկայում քանի տարեկան ուզում ես լինես, աբորտ անելուց ստորագրություններ պիտի հավաքես, կամ հոր կամ բարեկամի կողմից, որ համաձայն են:

Իսպանիայում տասնվեցից հետո կարաս առանց ստորագրության աբորտ անես, բայց մինչև տասնութը կրծքի կամ շրթունքների պլաստիկ օպերացիայի համար ծնողներդ պիտի քեզ թույլ տան:

Էլի բաթըմլայն: Էս ինչ կարգին երկիր ա մեր Հայաստանը:

From → Ուրիշ

4 Comments
  1. կարգին ջղանացրել են քեզ, բայց ռոքն աստծու համար դզեց 🙂

    • Չէ ինչ ջղայնացնել: Ինձ ինչ, իրանք են արանքին տուժում, ես խելացի մարդ եմ ))
      Ռոքը հլը քիչ ա, ստեղի եկեղեցիներն ու քրիստոնյաները մի ուրիշ տեսակ դեմք են….

  2. Լիլիթ permalink

    du 2 amsic kgas hayastan, nor amen mi gracid tak kgres “Էս ինչ կարգին երկիր ա մեր Հայաստանը” 😀

    • Յաա, մի ամսից: Հետն էլ ես լավն էլ եմ տեսնում վատն էլ, բաներ կան որ մեր հայաստանից լավ երկիր չկա: ասենք մեզ մոտ մարդիկ համեմատաբար խելացի են )))

Leave a Reply

